:D :P <3 :)

hej ! :)
Igår så hade jag en jätte bra dag hahaha! :
först så var jag och linnea, och köpte julklappar t några st ;)
sen gick vi t mig och hämtade badkläder! och efter det så gick vi t linnea och johannas place och aa där var emma haha! <3
Sedan gick alla t torvalla och badade! :)
Sen efter det så gick jag hem och åt mat, och sen gick jag tbax t linnea och sovde över! :)
Vi såg på smurfarna(GRYM FILM ) och åt lite kakor haha :D <3
Precis så var jag i centrum med min brorsa och vi handlade lite,
Jag handlade fredagsmys och toflor! :)
alex handlade godis och julklappar ;)
Ikväll ska jag äta pizzaaaa :D länge seeen! 
OCH IMORGON ÄR DET JULAFTOOOOOON! :D
hahaha! <3 Här kommer en bild på tofflorna ganska cpad bild, Och jag har lila streck på mina ;), PUUSS! <3

Kommentarer
Postat av: Pommez <33

Vill ni vara med på dagens blogg? :D



http://sosweetie.blogg.se/2011/december/veckans.html#comment <--- direkt länk :))

2011-12-23 @ 21:05:07
URL: http://sosweetie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0