erergeleglgre

Heeej! <3 Igår var jag, Linnea b, Linnea och Johanna vid Farsta! :) Det var awsuuume<3 skit najsss! <3 Vi köpte julklappar och så, men jag har en kvar att köpa till, Johanna ;) för jag ska köpa hennes i HC eftersom den inte fanns i farsta! <3 igår så åt vi också vid burger king och hade det skit kul! :) sen dagen innan hade jag ju sovit över hos Linnea och Johanna och det var också skit kul :D Vi ska nog göra om det nästa lördag! :) ( Om jag inte har match söndagen här kommer veckans schema men det kanske blir lite knas eftersom hela blogg.se är konstigt.. h Måndag: skola träning Tisdag: Skola träning Onsdag: vara med linnea och johannaaaa<33 torsdag: skola träning fredag: fredagsmyyys..<33 lördag: får se om jag kan sova över eller inte hos linnea och johanna..:P <33 Söndag. får se om jag har match..<3 herrå!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0