Gustav vasa,katoliker,protestanter blalbalbalablaba...!

haha hejj!
som ni ser på rubriken så har jag typ haft ett so prov om gustav vasa idag! :P
det gick faktiskt bra.! <3
hahaha! :)
idag ska jag på träning! :)
kuuuuuuuuuuuuuuuuuuul<3
sen har mamma ringt pappa så på juldagen åker jag till landet i två dagar! :) kul! <3
sen när jag kommer hem skulle vi äta på resturang eller nåt hahaha! <3
och på lördag har jag avslutning på handbollen och det är från kl 10-16 eller nåt sånt tror jag!
och sen efter de ska jag sova över hos linnea och johanna<3
hihi kuul! :)
DAGENS VILL HA: snöööö<3
DAGENS KLÄDSEL:svarta jeans, mjuk tjocktröja, linne under haha! :)
DAGENS LÅT: mange bjuuudeeeeeeeer<3
DAGENS PLANER: träning,dushen, mat, tv sova..<3!
DAGENS SAKNAD: pappa! :) som jag får träffa på jullovet haha! <3
DAGENS DUMMASTE: So provet -.-
DAGENS MISSLYCKANDE: inte direkt dagens misslyckande men igår när soffan brakade hahahahahah! :D
DAGENS DROG: obama mints ;D
DAGENS KÖP : Pucko :)
DAGENS GODIS: inget duktig? <3
DAGENS HUMÖR: glad och lite små trött :P
DAGENS CITAT: -
DAGENS ROLIGASTE: måste väl såklart vara jag.. haha driver kanske julia? <3
proffe på fejjaaan :)
puuss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0