halloo :)

... Imorgon har jag julavslutning och det är jätte bra! :)
men en grej som är dålig är väl att jag inte kan gå på middag hos linnea...</3 :(
för min avslutning är på kvällen..<3
men jag vet inte,för den är till sex sa dom andra idag och jag trodde den skulle vara till sju (?) för nån sa de till mig innan.
och sen så linnea skulle äta nån gång vid halv sju så då skulle jag väl hinna.?:)
men jag tror det är försent nu!
och plus vem ska sjutsa??<3
haha aja ..<3
men iaf idag ska jag på träning också så det är väl kul! :)
Och det är värstaa kul med snö i skolan<3 alla kastar snö bollar men det är faktiskt också jobbigt eftersom
ibland kan det göra ont och så blir man blött och allt de..</3
men annars är det kul! :)
förresten så var mina uggs typ dingsura ( stavning ) när jag kom hem -.-
det är väl det som är jobbigt med snö ;)
men även så I LOVE SNOW <3
hahaha!
puss! :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0