Haninge Centrum with the best <3

Hej bloggen!
Idag har jag varit med Linnea, Vi hade jätte kul!
Vi var i centrum först, och sen efter en stund kom Johanna och Monika <3
Då hade jag och Linnea redan köpt lite, Så vi gick alla fyra och fika vid Cafe mummas..<3
Mums! Jag och Johanna tog Morotskaka och juice, proooo :D
Och linnea och Monika tog kladdkaka och juice, inte lika proooo hahahaha <3 :D
Nu tänkte jag lägga upp typ världens sämsta bilder.. Cam bilder, som i vanligt fall brukar bli bra men orkade inte tända lampan såå.. HAHA <3, Förresten så kommer det en bättre bild imorgon efter som jag ska ha dagens outfit och då kommer jag ha jeansen ;) <3
Grå hoodie Bikbok 99:- (REA ) <3 :)
Lös naglar extra korta Cubus 85 :-
Ljus blåa tajta jeans leggins Kappalh 199 :- ( ska ha imorgon <3 )
Puss på er och önskar er alla en trevlig fredag kväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0