Hejjj! :D

Hej bloggen, det var ett tag sen ;)
Igår sovde jag över hos Linnea & Johanna och det var skit kuul! <3
vi bakade också kladdkaka idag, och den var också jätte god :) Bara att grädden tog slut ;)
Jag har också precis städat mitt rum lite och så har jag slagit in johannas present ! <3 hahaha :D
Linneas slog johanna in för jag och johannas ska ju ge den tsm till linnea, alltså vi har köpt presenten t henne tsm :)
Mamma har precis tagit upp granen så ska pynta den om nån timme ;)
och jaa..<3
ska snart bajsa tror jag haha driver men ska snart inte göra nåntinggg...!
för jag väntar på att christer ( låtsas pappa ) ska sätta upp ljusen på granen eller sånt där elektriska ljus hahahaa :)
ni vet ju redan min önske lista men här är även en bild på allt.<3

typ såna här fast lite annorlunda är dom jag ska ha, men ungefär! :)

fårskinnstofflor. <3

typ såna här men inte exakt det är ju bara en bild från google haha! :)

blåa jeans.<3

Haha okej inte direkt den här då men nåt linne ;)

linne.<3

haha typ pengar vet inte hur mkt men vi får se ;) <3

pengar.<3

puuuss! <3

p.s. kommer bilder på det jag fick i julklapp efter julen! <3 d.s.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0