Hemma! <3

Hej alla underbara!
Har precis kommit hem från landet inte uppsala! :)
haha johanna blandar alltid ihop! :P
Har haft jätte kul!, Jag har fått presenter och så! <3
Jag var också i uppsala dagen innan jag åkte till pappa, så det här fick jag sammanlagt efter presenterna jag visade i inlägget förut! ;)
av pappa och farmor fick jag: 500 kronor <3
Av mormor och morfar fick jag : 500 kronor <3
av moster och mina kusiner: knäcke kola :)
japp! :)
är riiiiiiiiiiik!<3 ( 3800 har jag! ;) )
haha nu ska jag ta det lite lugnt, och om typ fem minuter kommer min moster! <3
kul! :)
Har fått lite kläder från mina kusiner, och fick tre tjocktröjor och en t-shirt! :)
En tröja var jätte fin, kanske blir dagens outfit imorgon så då får ni se den! ;)
imorgon har jag inga speciella planer.. hoppas jag kan vara med typ linnea och johanna då! :)
blir ett t inlägg senare <3
puss och kraaam! <3
Den här hade jag idag med jeans! :P
min fina "onepiece" ( oäkta ) som jag har på mig just nu <3
Plus mina strumpor hehe ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0