Hoooola^^

Hej alla underbaaara! <3
Idag har jag haft skola hela dagen ;)
nä skoja, har haft skola till tre och sen har jag gjort läxan, data och lite sånt! <3
Snart ska jag väl städa rummet haha jag skriver det i varje inlägg och det är sällan det blir gjort! ;)
Hahaha så jag ska försöka få det gjort den här gången :)
haha och ja!, här är några dåliga saker som händer inom kort:

Jag kan inte vara med linnea och johanna den här lördagen heller! ( maaatch <3 )
Kanske inte kan vara med dom näst nästa heller, ( avslutning med handbollen för terminen! )
Har ätit upp hela min julkalender..:(

Och här kommer några bra saker! :) :

Den 20 december fyller linnea år :D och då kanske jag ska äta middag med henne hos hennes mamma! :)
Det ska snöa i veckan! :)
Julen är på väääg! <3
Japp det var det! ;)
Måste bara säga att jag ska köpa presenter nästa helg eller nåt jag vet inte riktigt när ;)
Hoppas jag kan köpa det med linnea och johanna alltså vi behöver inte kolla när jag går in
i ena butiken och dom i andra när man köper till varandra hah! för då vet man ju vad man får för present ;)
Och att jag ska köpa present till linnea, men jag tror det blir typ julklapp i födelsedags present alltså typ samma..:/
Och till Paloma Och johanna ska jag köpa hah! <3
Sen så ja! jag tror linnea önskade sig presentkort i haninge centrum och att Johanna önskade sig
en mössa/tubbis <3
Och paloma önskade sig pengar eftersom hon ska åka till USA och då behöver hon lite
caaash ;)
haha aa! <3
tror inte det får plats någon bild i detta inlägg eftersom det blev så långt!
så puuuss och kraaam tack och hej lever pastej! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0