Julafton!♥

God juuuul!♥
Jag har haft det jätte mysigt idag! :)
Varit med vänner och familj.♥
Har fått många presenter och ätit god mat! ♥
Kollat på kalle anka! :D
Jag fick nästan allt jag önskade mig! :) Och så fick jag en överraskning! ♥
här kommer lite bilder..:
fin tröja från ginatricot ♥ :) från mamma! ♥
örhängen och ett gulligt gosedjur från linnea och johanna! :) ♥
en slags halsduk av mamma:) HAHA lite konstig men jaa :)
Första strumpan av mamma, Ganska lång :) igentligen fick jag två men dom andra har jag på mig hihi! ♥
och andra av linnea & Johanna, sjuukt mysiga! ♥
Och nu till överraskningen...
Ziiippperaaaaaaal!!♥ En grå från stadium! :) från mamma och min låtsas pappa! :)
jätte glaaad :D
Det här köpte jag t mig själv här om dagen :) tror ni har sett men ja det kom på bild ändå!♥
smink från paloma♥ ( Plompa.blogspot.com/ )
lego örhängen från julia ♥
OCH så fick jag jeans av mamma, men jag gillade inte dom så vi ska byta dom mot ljus blåa för hon köpte
vanligt blåa och aaaa HAHA :)
Ska få mer presenter av släkten senare! och förmodligen från pappa imorgon! ♥
åker till pappa imorgon tills tisdag alltså två dagar, och först ska jag åka t uppsala med mamma och sen efter det ska jag åka t pappa med min bror! ;) jag tror att jag kommer få 500 kronor av morfar och mormor, men ingenting mer vet jag! Bilder på det jag får sen kommer också!
puuss och god jul en gång till! ♥

Kommentarer
Postat av: paloma

Hehe åh fina grejjor du har fått!

( fattas ngt av sminken på bilden? ;) )

HAR OXÅ EN SON gråå <333 ;I)))

god jul <3

2011-12-24 @ 20:43:07
Postat av: Evelina Solem

virr det är en warp ziperall

2011-12-25 @ 12:04:21
URL: http://evansolem.blogg.se/
Postat av: Evelina Solem

virre

2011-12-25 @ 12:04:36
URL: http://evansolem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0