Match! & bakning? <3

Idag har jag match!, tagga ! :)
Jag tror vi har två matcher eller en eller nåt sånt! :P
Sen efter matchen ska jag hem och sen ja.. Ska jag dusha och göra min läxa! ;)
Sen ska jag vet ejjjjjjj
men det är skola imorgon.. Tror jag börjar åtta eller nio :P
haha! <3
Förresten så var det jätte kul igår!
Vi var hos mig först ganska länge, sen så skulle linnea sova över hos linnea böhme så jag och johanna
följde med till dom, och när vi gick till dom så var det värsta vädret :D
beriiiit haha!
och sen så var jag hos linnea och johanna en stund, och sen gick linnea så då var jag och johanna! :)
Vi spelade ett spel på mobilen som hette ball nånting haha :D
och sen så spelade vi playstation, Och sen gick jag! <3
that was fuuun! :D
haha och ja!
vi får se om jag bakar sen idag :)
Tror jag kommer ha ganska trååk så jag bakar nog haha :D
det kommer bilder då om jag ska baka! ;)
om jag orkar hehehehehhehehhe <3
nu måste jag snart gå! men tanja sa att vi skulle gå fem i, och då har vi bara fem minuter på oss att gå till söderby malm! :(
men aja vi får gå då!
haha igår! ;)
puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0