Naglar <3

Hej bloggen!, idag vaknade jag vid elva hemma hos linnea & johanna, Och då gick vi upp och åt frukost och så :)
Johanna hade stulit all juice men men.. ;)
Haha över till rubriken iaf.. <3
Har fixat mina naglar, alltså köpt lösnaglar och limmat på dom ;) ganska snyggt faktiskt.. <3 köpte lite kortare en vanligt ;) såna som linnea och johanna oxå har..<3 ska fixa mina naglar också innan skolan för man fick ju 24 i packetet så ska fixa innan skolan också HAHA
Bild kommer! :P
Imorgon ska jag vara med linnea, vi ska t centrum och shoppa :)
haha jag tror att jag ska köpa:
två par jeans
tröja/tröjor
kanske nåt mer vet inte?
Haha <3 Förresten så ska vi äta på donken också <3 länge sen haha! :)
Nu lagar min duktiga mamma min jump in ..<3
och nu är den klaar! :D
naglarna innan jag målade dom <3
efter jag målade dom :)
:) den dåliga saken är att han i affären mätte fel så man kan nästan dra upp den helt, men det gör inget för jag drar även inte upp den så haha! ;)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0