palomish :)

Hej alla! :)
Idag har jag varit med paloma och ska sova över<3
vi har haft det jätte kul och vi var vid port 73 och lite sånt!
där köpte vi två en varsin skit söt mössa<33
men först ska jag berätta lite om dagen :
Först åkte jag buss t paloma och sen snacka vi lite..!
sen åkte vi cykel ( HALT ) till port 73 <3
sedan så åt vi en hamburgare med pommez till <3 gott :)
fast personalen som var där var väldigt sura -.-'
hahahahahhahahahha <3
sen så köpte paloma den fina mössan ;D
och sen så skulle hon t tandläkaren, så hon drog ut en tand och jag åkte hem! :P
sen efter det kom dom och hämtade mig och då åkte jag och köpte mössan för innan hade jag inte tillräckligt med pengar ;)
haha och sen så fråga dom om jag ville sova över och då aa ska jag väl göra de :)
nu är klockan lite över midnatt så det är alltså torsdag idag haha ;)
men jag ska vara med linnea imorgon ( torsdag ) och aa..<3
Ska bli kul!<3
snart ska vi kanske se på film ( om jag orkar )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0