Styrka!

Antal

Övning

20 st

Grodhopp

1,15 min

Handstående (mage mot vägg)

20 st

Snabba fällknivar (pik)

1 min

Handstående (mage mot vägg)

15 st

Snabba fällknivar (pik)

45 sek

Handstående (mage mot vägg)

10 st

Snabba fällknivar (pik)

50 st

Tåhävningar

2*20 st

Grodhopp

20 st

Grundposition (alla varianter)

3*10 st

Kissande kunden på varje ben

3*15 st

Rygglyft

3*10 st

Utfall på varje ben

3*15 st

Armhävningar

 

 

5*5 sek

Piksittande/Spetspik

5*5 sek

Balans med benet fram, handstöd. 5 på varje ben

5*5 sek

Balans med benet i sidan. 5 på varje ben

6 st

Ljushopp 1,5 skruv åt båda hållen

6 st

Sidovågar åt båda hållen

10 st

Framåtvågar

 

 

1 min

Spagat höger ben

1 min

Spagat vänster ben

1 min

Splitt

 

Brygga

 

 


Vi har fått jullovsstyrka som vi ska göra 3 grr i veckan, jag kommer bli BIFF!

allt det här ser jobbigt ut, men bara att börjar! :)
tjingtjong/johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0