tråååk<3

Hej!
Idag skulle jag egentligen ha varit med Linnea men hon kunde inte <3 :( så jag var med Paloma i typ en timme istället haha! <3
men vi gjorde inte så mkt, <3
haha och ja! Igår städade jag mitt rum :D orkar inte ta bilder på hur det blev hehe, och så renbäddade jag! <3
haha jepp, sitter med min bästaste data ;) :P <3 :O :D :)
och gör ingen ting.. har trååk!
så jag vet inte riktigt vad jag ska göra, men det är ju Fredag idag! så jag kan väl chilla helt enkelt..
och ska kanske tagga till centrum sen, men bara handla typ fredagsgodis! hahha men det är inte säkert att jag följer med! :)
nån som har tips på nån gullig bakgrundsbild till datan?
försöker göra den personlig hehe :P
Hoppas ni får en trevlig fredagskväll :D
Glöm inte att det är idol ikväll hehe!<3
jag vet vad jag kan göra nu!, inte så kul men det är bra att få det gjort haha!
städa min garderob hah!
så puss tänkte göra de ;)
öhaha precis skulle prova att ta en bild med min nya data :)
ojj kom precis på att jag hade svart text hela tiden hih!
den kan vara kvar för skojs skull :P
puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0