we wish you a merry christmas and a happy new year! :D

Hej bloggiiish! <3
Just nu är jag med plommooon..:)
och nu ska jag gå över till en sooorlig sak..:(
om johanna och linnea om doms mormor och allt... finns för er så ni vet! alltiiid! <3
puss på eeeer..! <3 love uuu
Nu till nåt annat,
just nu lyssnar jag och paloma på musik! ;) haha music in my heart<3 förresten här är en länk till en bra låt haha! ;)
http://www.youtube.com/watch?v=VLKfQLQ34WM&feature=related
ska snart gå hem ( om en timme typ ) och då ska jag klä på mig för träning och de! <3
hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D
no lifeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
hahahaaa<3
tänkte att jag skulle göra önske lista till julen från mamma alltså :) :
ljus blåa jeans.<3
linnen! :P
pengar ( typ 300 )
inte så mkt mer tror jag ;) säger sedan vad jag fick i juul! <3
och här är planer inför jullovet haha! :) :
Kanske åka till pappa i landet i två dagar :)
vara hemma ;)
kompisar? <3
uppsala tror jag :)
Och om jag åker till pappa på jullovet tror jag att jag åker i början av veckan så att jag " har det gjort " haha eller vad man ska säga så att jag har massa tid efter det hahahahah :)
puuuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0