bajskorv kommer ej på rubrik.

Hej bloggen! :)
Imorgon ska jag vara med linnea! <3 ( onsdag= imorgon )
haha och ja!<3
Hon slutar väl sent som vanligt ;)
HAHA jepp! <3
Två saker som jag måste ändra i shcemat:
Torsdag: Ingen träning! </3
lördag: kanske vara med linnea och johanna ändå? ;)
HAHA vi får se om vi kan va.. För ja vi kanske kan va men jag har ju match och det! <3
Men jag kanske inte kan sova över.. Vet ej men aja! :)
ville bara säga heeej!
Förresten så hörde jag på nyheterna att det inte hade kommit snö i österrike än..:(
Och där brukar det alltid vara snö den här tiden!!! :O
Dom sa att det här kan vara början på Klimatförändringen..:(
såå ja..sad face..!!! :(
puuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0