breaking dawn, breaking dawn , breaking dawn, breaking dawn, ...

Hello :)
Jag vill bara säga, HOPPAS JAG FÅR PENGAR AV MAMMA ELLER NÅN SÅ ATT JAG KAN ÅKA TILL BREAKING DAWN
MED LINNEA,JOHANNA OCH TYP EMMA :(
Vill det sååå mkt.<3 det måste gå, måste!!!!
jag har fortfarande inte fått mina födelsedagspengar från moster, och mamma ska till Uppsala imorgon
så jag hoooopppas att jag får pengarna då så att jag kan åka till Breaking down :D
hoppas! alla får hålla tummarna!, eller nej? bara jag för om flera håller tummarna så betyder det otur, så håll inte
tummarna :( men ni kan hoppas :)
hahahah har träning snart så har inte så mkt att säga,!
PUUUSS! // VIRRE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0