Dåligt.

Hellu!,Linnea här :) Igår så hade jag träning och sen så orkade jag inte blogga efter den..
För att jag ville kolla in Idol också!
Men det dåliga med Idol var att André åkte ut :/ Han hejade jag ju på!
Fast,nu hejar jag bara på Moa!, och typ Molly!
Som ni redan vet så ska vi ju till Eriksdalsbadet!,det kommer att bli toppen kul :)
Jag tänkte att jag också kan göra en sån "dära" veckans planer :)

Lördag:Det vet ni ju! :D
Söndag:Träning,kanske ska jag hem till Mamma! :)
Måndag:Träning! :)
Tisdag:Jag vet inte ^^ <3
Onsdag:Kanske vara med någon kompis? :)
Torsdag:Träning! :)
Fredag:Träning! :P

För er som inte vet vad jag tränar så kan jag säga det:Gymnastik! :)

Jag som gör Bakåt volt (salto)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Evelina Solem

det kommer att bli jobbit med niklas styrke bana

2011-11-12 @ 16:40:07
URL: http://evansolem.blogg.se/
Postat av: Emma

Heej, kan ni typ skriva "johanna,Linnea,Veronika" asså vem som skriver,för ibland är det svårt att veta ;)

<3

2011-11-12 @ 20:28:59
URL: http://starsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0