Drar till skolan snart!

Hejsan,Jag ska börja fixa i ordning mej snart :) för jag har ju skola.. orkar inte -.- HAHAH^^
I varje fall så ska jag vara med Veronika efter skolan,det kommer att bli najsigt :P
HAHA,ja jag har inte så mycket att säga.. och som ni vet så ska vi kolla på breaking dawn! på lördag :D najs!
HAHAH,ja.. och sen i kväll har jag träning också!, igår på träningen gick det väl sådär. :/
för att jag gjorde en rundat, och sen landade jag på nacken. skiiit ont,
men det är livet!.. det gör rätt så ont nu,men aja.. jag ska inte gnälla det är andra som har det värre.

Jag och Virre! <3

Digga mitt face!, det blev lite miffo typ xD hahaha


puss!


Kommentarer
Postat av: Veronika Linder

<33 , FAN VAD FUL BILD PÅ MIG!!! du var snyyygg <33

2011-11-18 @ 07:33:25
URL: http://thecookiiemonsters.blogg.se/
Postat av: Veronika Linder

haha det var typ 2009 :)

2011-11-18 @ 07:33:55
URL: http://thecookiiemonsters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0