:) :) :) :)

HEJSAN :D
Veronika linder som är bäst hääär <3
Idag har jag varit i skolan, och är happy eftersom jag har ledigt imorgon (:
Jag har utvecklingssamtal och sen är jag friiiii.<3
Jag tror jag ska va med paloma,venus,klaudia och julia, för dom går ju i min klass och dom är ju också lediga
då hahaha! <3
Men jag tycker även om skolan lite, för om man inte skulle ha skola så skulle man ha tråkigt hela tiden, eftersom
man skulle ha så lite att göra, och så skulle man inte ha nått att se fram i mot- sommarlov,vinterlov,sportlov,jullov,påsklov, höstlov och heeelgerna!! <333
haha nu har jag ganska tråkigt :P
Och johanna jag vet ett låttips :D : we found Love Rihanna <3
sitter och lyssnar på den nu..
haha :)
så jaa... PUSSAR TILL ER <3
Ska försöka uppsdatera lite mer här och där, har haft fulltupp, men jag ska inte skylla ifrån mig ;)
Jag har förresten träning snart också så jag måste fixa mig, PUSS <3
LOVE U + Johanna <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0