Hejsan

Hejsan, vi är tre tjejer som tänker blogg här! :)
Jag heter Johanna jag är 13 år (98:a) tränar gymnastik 4/5 gånger i veckan, som Linnea också gör hon är min syster hon är 11 år (99:a) Veronika är 12 år (99:a)  som tränar handboll 3/4 gånger i veckan. Alla vi har kännt varandra sen vi gick på dagis, vi har alltid jätte kul tillsammans & är bästavänner! :)
Vi kalla oss själva för JoLiVe
Jo- johanna
Li - Linnea
Ve- Veronika

thihihihihi

Våran desing är tillfällig jag (johanna, som skriver) har bett jennifer att fixa om texten och lite så! :) + om du ser det här Jennifer så vill vi ha smilisar också! :) Ger det lösenord och sånt på facebook.
Menmen, jag&linnea har träning ikväll.. ska fixa någonting att äta, puss.


right now, tjingtjong!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

okej ,men vart någonstans har ni laddat ner exten som det står thecookiiemonsters med?

2011-11-11 @ 17:30:01
URL: http://jenniiifersjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0