lallalalalallalaaa rubrik briiist<3

Hej bloggen! <3
Idag har jag varit i skolan och varit hemma ganska länge :)
Jag har varit ganska trött så har bara städat lite i rummet och chillat<3
På söndag är det första advent, UTAN SNÖ :(
Jag vet att det kommer komma men om kanske tre veckor..<///3
Haha iallafall, på söndag ska jag ha match och sedan ska jag komma hem dusha och allt det där,
och seen ska jag julpynta ! :)
eller inte granen utan bara adventstakar och sånt hahahahha<3
snart blir det träning!, så ska fixa håret och sånt snart!
Och imorgon är det FREDAG!, Och då ska jag och Linnea vara en stund, vet ej om johanna ska va med ;)
och sen ska jag hem och kolla på idol med mammiii<3
mys^^
haha finns inte mycket mer att säga, joo förresten på lördagen, skulle kanske jag och linnea va, men inget bestämt!
haha,fast vid lunch tid ska jag till en pizzeria med familjen!, Länge sen jag åt pizza!
Fast får se om jag tar kebab eller pizza ;)
men om jag och linnea skulle va då får vi väl va efter de! <3
hahhaha!
aja puuuss! <3
ny bakgrundsbild på macbooken ;)
ps. I helgen eller nästa helg ska jag beställa min nya lilla data :D den kommer va ganska liten för jag vill
inte ha en stor! <3, och så ska jag nog beställa ett fodral till min mobil- rosa mjukt silikonfodral<3 hehhe :)
PUUUSS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0