Lär känna mig bättre - test.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel? Yes! :)
2. Är du lycklig? jarå!
3. Är du uttråkad? japp,haha :(.
4. Är du ledsen? Nej! :)
5. Är du italienare? näe
6. Är du cooling? STÖRSTA! :D
7. Är du från irland? NEJ!
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? no! :(
SEX SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Aa
2. Har du någon gång blivit sårad? aa, det har väl alla! :(
3. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? ja..
4. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? nej
5. Har du haft en hemlig beundrare? Nej,hur skulle jag veta det?
6. Vill du gifta dig när du blir stor? nej, jag vet inte. Tänk om man något halv år efter blir osams & skills! Liksom så har man lagt pengar på någonting i onödan. Att man gifter sig bevisar inte kärleken!
TVÅ ALTERNATIV
1. Hår eller ögon? Ögon
2. Katter eller hundar? katter :) :P
3. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? få bästa vänner!
4. TV eller internet? internet
5. Coca-Cola eller pepsi? Pepsi :P
6. Utekväll eller romantisk hemmakväll? romantisk hemmakväll
7. Pengar eller lycka? lycka, såklaaart!  :O
8. Dag eller natt? BÅDA, men om jag måste välja dag! Natt är sååå mrökt & lääskigt ibland! :( :)
9. MSN eller mobil? Mobil!
 SJU ''HAR DU NÅGON SIN...
1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån?har aldrig försökt..
2. Brutit ett ben? nej :)
3. Gjort nåt du ångrar? yes :(
4. Hoppat bungee jump? Nääehj :)
5. Ljugit för någon du tycker om? kanske...thihi :( :)
6. Ätit en hel tårta? nepp
7. Gråtit när ett husdjur dog? japp :'(
SJU SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde? Min kusin!
2. Telefonsamtalet du fick? Min madre
3. Personen du var med? Jennifer, & alla i skolan!
4. Roligaste grejen som hänt? haha, vet inte? :) tråk dag idag :(
5. Personen du smsade? Vetinte...
6. Du tillbringade natten med? Mig själv
7. Du kramade? Fanny
FEMTON ÄR DU:
1. Är du snygg? jag är OKEJ!
2. Är du fet? kanske lite, men OKEJ tjock!
3. Är du smal? mittemellan, typ! :D
4. Är du en sportfåne? haha ja!
5. Är du rolig? såklart! ;)
6. Är du sjuk? nej :D
7. Är du feg? nej, blyg ;) thihi..
8. Är du törstig? Ja,faktiskt :O
9. Är du 15 år? nepp :(
10. Är du rik? när är man rik? ahahaha, har typ 40 kronor :( :)
11. Är du fattig? näe, i surviev! :D
12. Är du smart? aa! ;)
13. Är du retsugen? Nej
14. Är du shoppingsugen? nej, to tired! :(
15. Är du saknad av någon? vet inte,hoppas..
TRE SKULLE:
1. Skulle du vilja vara längre? NEJ :O
2. Skulle du vilja väga mer? NEJ! :O
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? NEJ :O
SJU KAN DU..:
1. Kan du vifta på öronen? nej, haha :( :)
2. Kan du slicka dig på näsan? nääästan :) !!
3. Kan du kolla i kors med ögonen? NEJ, det gör ont :( :)
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? nej,men om jag var tvungen :P
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? aa! :O
6. Kan dina vänner lita på dig? ja de klart! :O :D :P :)
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? Aa, faktiskt! :) jag vill! :D
FYRA ANTINGEN ELLER:
1. Pierca läppen eller ögonbrynet? läppen!
2. Vara seriös eller rolig? hmm, bror på ''läget''...
3. Brinna upp eller drunkna? drunkna
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? föräldrar! :O
SVARA ÄRLIGT:
1. Tycker du om någon just nu? Kärlek? nej!
2. Sol eller måne? Månen, är fett cool :D
3. Vinter eller höst? Vinter! :)
4. Soligt eller regnigt? Soligt! :O sååklart! :D
5. Är du uttråkad? Aaa, :(
OM MIG:
1. Hur mycket är klockan just nu? 15:35
2. Vart vill du bo? HEMMA, just nu ja! :) men när jag blir vuxen vill jag bo någonstans höhö!
4. Vill du gifta dig? nja, vetinte!
5. Är du kär? nej.
6. Favoritårstid? sommar!
HAR DU UNDER DE SENASTE 24 TIMMARNA:
1. Kysst någon? nej
2. Blivit kramad? ja :)
3. Känt dig fånig? aa,haha! :D
4. Saknat någon? jaa :(
5. Ljugit? nej!
ÄRLIGHET:
Vad tycker du om kärlek? jadu...
När kramade du någon sist? idag :)
Saknar du någon speciell person? Ja! :(
När fick du senast en komplimang? idag :D
HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: nej :D
Gjort något riktigt dumt? typ,ja.
Gjort något du verkligen ångrar? ja... :(
Varit nykter på nyårsafton? Ja :O im twelweeeh!
Åkt ambulans? nej :) :D
Gjort nåt olagligt? haha ja...
Blivit polisanmäld? nej :)
fått din mamma att gråta?mjo, tror det? :) asså lyckotårar dårah!
Skämts över dina föräldrar? eh ja!
Skämts över dig själv? mjo..
Sagt jag älskar dig och menat det? ja! :O
Tar du droger? NEJ! :D :O :P
Dricker du? vatten, ja! ;)
Vilka kläder sover du i? stortröja&mjukis ibland!
Är du ensam nu? nej
vill du gifta dig? du har redan frångat det men, KANSKE! :)
Vill du ha barn? ja!
SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? ´Jag själv!
Såg dig gråta? Hmm.. ngr på gympan!
Fick dig att gråta?  mig själv
Du delade en cigg med? röker inte!
Du gick på bio med? linnea,linnea,linnea,kira,liza,jennifer,tanja,virre & ida :D
Skällde på dig? typ pappa
DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? nja..
Kramat någon? Ja
Pussat någon?nej
Köpt någonting? nej
Sjungit? aa
Saknat någon? jaa ...

Kommentarer
Postat av: Veronika Linder

jag saknar dig hela tiden HIH :) <3

2011-11-15 @ 17:49:16
URL: http://thecookiiemonsters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0