Match, Pepparkakor , mössa, tröja :D

Hej! <3
Idag ska jag ha match, Tagga!
jag tror vi har två matcher eller en, är inte säker :)
Men ska vara i söderbymalm klockan nio, så jag går typ kvart i nånting ;)
sooo jaaa, Efter matchen ska jag dusha och de, sen ska jag göra pepparkakor :D
yuuummiiiee<3
Och sen igår, Så var det jätte kul att va med linnea :)
Vi var i Haninge Centrum, Och det var värsta julstämningen! <3
skit fint! :)
HAHA så jag var där med linnea, vi fickade och jag tog en blåbärspaj och en smoothie!
Vi blev heeeelt metta! Så jag åt typ inte någon lunch sen :P
HAHA och ja , sen köpte linnea mjukisar :)
Och sen skulle hon till sin mamma så jag gick hem!
Och då var jag hemma en stund, Sen sa jag till mamma om hon kunde köpa en mössa till mig och en tröja :)
Så då gjorde hon de! <3
Det är ungefär den här mössan, fast oäkta djur päls såklart! <3 ( Hatar äkta djurpäls )
för de är dumt mot djuren och det :(
haha iallafall jag köpte den på glitter för 129 kr! <3
Sedan den andra tröjan kan jag inte visa, för den måste jag ta bild på :)
Men jag kan göra dagens outfit på måndag så får ni se den! <3
PUSS! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0