mitt första inlägg <3 :)

Hej Veronika här! :)
Det här är mitt första " ensamma" inlägg på denna fina,bästaste,underbaraste blogg ;D
Jag tänkte skriva lite om vad jag ska göra idag och Veckans schema <3
Idag ska jag :
Åka till eriksdalsbadet med linnea och johanna :)
sova över hos linnea och johanna :D
HAHA och sen kolla på Harry Potter två hos dom<3
och gå upp väldigt tidigt på söndagen för att jag har match, och sedan cykla hem. :( <3
kuuligt ,<3
Här kommer dagens schema!
Lördag- ni vet ;)
söndag - Match, se på film med familjen.<3
måndag- Skola och träning! ( handboll ) <3
tisdag - Skola och träning! <3
onsdag - skola, Kanske vara med nån? inget bestämt ;P
torsdag- skola och träning (: plus min låtsas pappa åker till Halmstad ( vi har släkt där typ :))
fredag - GODIS OCH MYYYS <3 + Idol :))))
lördag - inget specielt, men vi får se sen, :)
söndag - Min låtsas pappa kommer hem.<3 :)
Japp! :)
Ska försöka ha lite bilder i varje inlägg, men kan inte lova nåt för efter ett tag tar bilderna slut ju, men då
får man ta nya :) <3
här är Linnea och jag igår :) HAHAHA <3
här är jag för typ en vecka sen hahahahahh<3
hehehehe ;P
i sommras..<3
aja puss bjuder på mer bilder nästa inlägg! <3
PUSSSSS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0