Svar på frågestunden!

monikaom FRÅGESTUND:
Johanna:

Varför är du en dum hest? :(
VARFÖR PRO PÅ ALLT? :((((

Linnes:

PRO NUMMER 2! :OOOO
Varför så sööööööt? :D

Veronika:

Jag vill bara ställa en fråga till dej för att du inte ska känna dej dissad! :(( Hur lärde du känna johanna och linnea? :D

PUSSOCHKRAM! :D

Svar: Johanna: Jag är en sneeell hest juuuh? :D
                        Jag är VERKLIGEN INTE pro på allt, bajskorv! :o
         Linnes: hihi, jag är ful!
         Veronika: Vi har gått på samma dagis & så kände våra mammor varandra! :)


emma om FRÅGESTUND:
Alla:
1. När ska vi åka på lördag?
2. Ska vi äta där?
3. Åker vi till heron city elr?
4. Kan ni svara på dom här frågorna i ett inlägg,ganska snart typ såatt jag bet liksom,gärna typ nästa gång ni sitter
vid datan ;)

Johanna:
1. Vad är det svåraste du bakat?
2. Vet du vad du vill gå i för linje i gymnasiet ;)
3. Hur lång är du?
4. Hur mycket väger du^^

Linnea:
1. Hur lång är du?
2. Het mycket väger du?
3. Okysst?
4. Kommer ni ha juluppvisning iår,ist vill jag komma o kolla ;)

Veronika:
1. Hur lång är du?
2. Hur mycket väger du ;)
3. Vilken skola går du i som får macbook ;)
4. Hur länge har du o Johanna o linnea känt varann? ;)
Svar: Alla: Allt det där vet du redan! :)
         
Johanna: 1. Typ tårta? :)
                        2. Ingen blekaste aning! :o
                        3. 1.70 , prick!
                        4. 52 kg
         
Linnea:  1. 1.55 cm :P
                       2. 40 kg
                       3. Nej, effy kysste mig :) hihi
                       4. Ja, vet inte villket datum säger till dig sen :D
         
Veronika: 1. 1.53 cm
                         2. 37 kg
                         3. Sööööderbymalm,hihi :D
                         4. Typ hela livet! :P <3333
Jennifer om BAKA!:
Frågor till er alla :
1.Vad skulle ni offra först er höger hand eller er höger fot?
2.Godis eller läsk?
3.Majs eller paprika?

Svar: Alla: 1. Vänster hand! 
                 2. Godis :p 
                 3. Majs!


Tack för alla frågor, pusspuss! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0