Test, lär knowa mig better!

vad heter du? - Johanna Solem
hur gammal är du? - 13år..
hårfärg ? - ljusbrunt hår
lång / kort ? - 170..avgör själv vad du tycker! :p
skostorlek? - 38
.är du kille?-  aa,ibland. Men nej! :P 
.är du tjej? - Yepp :D
är du singel? - ja!
 
.har du ett förhållande? - nej.. jag är singel och har ett förhållande? vad tror du! -.-
.är du tjock? - Nej det är jag inte, palla! Nu tänker jag inte säga mer att jag är tjock. Folk för tycka jag har tjocka låt tex. etc. Jag är nöjd med mig själv! Kan ingenting ändra? Jo träna osv. Men.. :) ahh!
.kan dina föräldrar lita på dig? hoppas det! ;) Men joo, såklart!
.har du glasögon? - nej, hade.
har du bra självförtroende? - nej verkligen INTE! :( 
.har du blivit sviken nån gång? - ja, mååånga gånger!
.hur är ditt humör just nu? - Venne, goodissuuuuuuuugen! :O <33 
har du testat på knark? -  aa, vem har inte? men nej :)
.tycker du om jordgubbar? - JAAAA, muma!
.har du druckit dig full nån gång? - Ja, jag är 13 år såklart jag har? NEJ. 
.har du testa snusa? - ohmygodhejpådig,NEJ.
.har du rökt någon gång? - hej på dig också,NEJ.
har du några syskon? -  1syster, (2 med virre)
.vad har du för mobil? - Samsung galaxy S
.tycker du om att sola? - aaa, ooh! :P
.gillar du grillat? - mat ♥♥♥♥♥
.favorit film? - HARRY POTTER!!!! <3.
.hur mår du? - trött, men annars oki! :) .
.är du snygg? -  asså, det kan inte jag säga bah -ooh, jag är snygg.! Andra får avgöra det.
.vad är de bästa me dig - att jag är.. haha VENNE? :D
.vad är de sämsta me dig? -massor
.kan du cykla utan händer? - ja 
.har du moppe? - neeeee
.har du körkort? - nej
.har du magrutor - lite.
.vart bor du ? - Hemma
.trivs du där? - aaa <33333 :)
.favorit stad? -  hm...stockholm, eller wisby. 
.ska din tjej/kille helst va lång eller kort - Lång
.vad tycker du om fotbolls-vm? - kollar inte på fotboll
.vilket lag i allsvenskan håller du på? - AIK
.om du fick välja vart du skulle bo vad skulle du välja? - vetinte faktiskt? :O
.dricker du? - ...ehm? dricka ja? :P det gör väl alla? :D :D :D 
.har du tröttnat på frågorna? - ja haha.
.bra då fortsätter vi - JAAAAAAAAAAA, härligt.
.har du egen dator? - nej
.egen tv? - nej 
.har du dvd? - Ja
.har du boxer? - ja
.har du stor säng ? - Ja, lagom.
.har du stort rum?  - lagom
.hur många kuddar sover du med? - 2
.har du bra kontakt med dina föräldrar - ja 
.när la du dig inatt? - typ 23.00
.när vakna du imorse? - 7.20
.vet du någon som äger en blogg? - JA -.- 

Kommentarer
Postat av: jempa

Söta ni! <3

2011-11-30 @ 20:25:23
URL: http://jjnnfer.blogg.se/
Postat av: jempa

Söta ni! <3

2011-11-30 @ 20:25:23
URL: http://jjnnfer.blogg.se/
Postat av: Veronika :)

sisters forever you know<3 ;) enligt mig är du skiiit snygg:*

2011-12-01 @ 18:06:16
URL: http://thecookiiemonsters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0