TjenareTjenare!

Hejsan alla fin som läser våran blogg! :)
Kom nyss hem från småtjejarnas träning, för er som inte vet så är jag hjälptränare till några 5-6 åringar i gymnatik! :)
Har inte så mycket att säga, har duschat & rensat garderoben :P duktiga jag! tihihi..
Sen har pappa också bakat nöööööööötkaka  mums, så ska ta och smaska i mig lite av det och läsa lite ur HP-del1
Ni får ha det bäst / Johanna <3 :)

Veckans planer:

Måndag: -
Tisdag:  -
Onsdag: -
Torsdag:
skolan,till farfar och äta pannkaker (gör det varje torsdag, tradion :p hihihi) sen så är det träning vid halv sju!
Fredag: skolan, & träning.
Lördag: Breaking daaawn men emma,linnea och evt. virre :) Sen sover hon här o vi kolla på HPdel3 tradiiont tre helger i rad, haha :D :D :D :D
Söndag: tävling med laget alltså alla tävlar mot alla i laget -.-

Kommentarer
Postat av: jennifer

del 3? det finns ju bara två? eller har ni gjort egna bitar (typ pausar...)

2011-11-16 @ 21:29:43
URL: http://jenniifersjo.blogg.se/
Postat av: paloma

Haha, ska virre sova över?

jag frågade henne om jag o hon kunde göra det

o då sa hon ja, kanske..'

2011-11-18 @ 13:24:31
URL: http://poopergirls.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0