Träning! <3

Hej!,Veronika här! :)
Har träning snart så det här blir inte ett så långt inlägg..
iallfall!, Idag har jag inte alls gjort mycket! tänkte bara skriva veckans schema sen måste jag gå!<3
Måndag: träning och har haft skola (  idag ) :)
Tisdag: Träning och skola! <3 plus kanske vara med Plommon! ^^
onsdag: inte nåt specielt, får se vad jag hittar på ;)
Torsdag: träning + skola! <3 får se om jag är med nån!
fredag: Tror inte jag ska vara med nån, Men jag ska iallafall se på Idol med mamma! :)
Lördag: Kanske sova över hos linnea & Johanna! inget bestämt, Och har kanske match men
det meddelar jag senare ;)
Söndag: inget specielt? <3
Jag och Johanna <3 :D

PUSS! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0