YEAH <3

Bonjuor!
Veronika här <3
Idag så vaknade jag vid åtta hemma hos linnea och johanna, För jag hade ju match sen, hahah och aa då
gick jag och Linnea upp och åt lite och sådär, Sen cyklade jag hem.<3
Sedan hade jag två matcher i Uppsala, Det gick faktiskt jätte bra!
Första matchen vann vi : 17-7 tror jag (?)
Andra matchen vann vi också! <3 : 13-9 tror jag (?)
HAHA jag gjorde ett mål heheee <3
Just nu väntar jag på maten, Och så ska jag nog snart se på film (:
Jag har också precis dushat och städat lite i mitt rum.<3
Förresten så längtar jag till snöööön.<3 Åka pulka,dricka varm choklad och ha det myys :)
mobbade jag och linnea e <3 :)
PUUSS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0