babbel

Hej coolingar! Igår hade jag en awsooome kväll! Vid ekens disco, Dansade mycket och drack mycket cola HAHA ;)
haha men det var jätte kul! Och idag blir det ingen bio tyvärr.. Johanna hittade ingen film, och jag gick också in och kollade och jag hittade inte nån heller! Men det blir nog bio nästa helg om jag inte har match, Men då får dom gå själva med emma..:( ;) <3
Idag ska jag vara med Linnea o Johanna också! Dom kommer hit och lämnar sina saker efter dom har varit hos doms farfar, Sen går vi till centrum och fikar! :) Sen ja får vi se vad som händer, Men dom ska i alla fall sova över här och kolla på melodifestivalen och mean girls ett! <3
Imorgon har jag en match vid tio tiden i söderbymalm! Skit kul det med! ;) är nog hemma vid tolv då.. För vi har bara en match tror jag!<3
Sen på måndag blir det Roomme! Som ska bli gryyymt kul! <3 hihi
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0