blablabla

Hejj!
Igår så tog jag ett jätte skönt bad, Ansiktsmask,body butter osv!<3 Jätte skönt faktiskt!
Tänkte göra ett inlägg efter det, Men jag var klar vid 8 och då direkt skulle jag och mamma se på mästerkok-sverige! <3
haha sen så gick jag och la mig nån timme efter det!
Har inte så mycket att säga, Har varit en vanlig dag i skolan, mycket pingis och lektion och så! ( veeet, pingisnörd.. )
men vad ska man annars göra? ;)
nu tänkte jag väl passa på att visa vad jag ska ha på mig imorn vid eken, men visar det inte när jag har på mig det!
Randig tröja Cubus 29 :- ( Reeea! )
Svart tajta jeans Cubus- 199
Blir väl bara Cubus dåååå? ;) Plus så tänkte jag ha ett par runda guldiga örhängen eller nåt!
puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0