Hej! Har ha..

Hej! Har haft tre matcher idag! gick väl sådär.. vi vann en förlora två! så ja.. not fuuun!
idag ska jag bara ha en slapp dag.<3 se på melodifestivalen och så.. mysa med hunden ;)
nu ska jag göra annat, bla föna håret för har precis dushat! brukar aldrig föna nästan, men det är för att jag ska ut med hunden och då kan jag inte ha blött hår i detta väder!
Sitter i min jump in och ska väl fortsätta att vara i den hela kvääällen..! ;)
hihiihih
puss
gamla goda tider med L&J i sommras.<3

och med plommon!


Kommentarer
Postat av: johanna,Veronika & linnea

så du vet? näär man skriver gamla goda tider så menas det att man saknar den att vänskapen har flyttats isär o man umgås inte längre! det förflutna,the past. :) /johanna

2012-02-12 @ 00:44:26
URL: http://thecookiiemonsters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0