Hej!

Kom precis hem från match, har dushat och ätit.. Är alltså sjuukt trött! Men igår så hade jag iallfall en awsoome dag! Jätte kul!<3 Melodifestivalen,pulka,centrum och allt! :) Tillbringat med mina bästa vänner! <3
Snart ska jag städa lite i rummet, kan behövas? ;) Ska ta ut madrasserna och så, Men mamma får faktiskt hjälpa till!
Har också lagt fram underställ,termosar,jacka,vantar,mössa,jump in och lite mer, Efter som jag ska till Romme imorgon och åka skiiidor! Ska bli jätte kuul! <3 Men det ända tråkiga är väl att man måste vakna 5.. Samling 6 typ så ja..!
Så det blir nog ingen bloggning ikväll? ;) Måste lägga mig 9 typ!<3
puss o kram
p.s. GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN! http://thecookiiemonsters.blogg.se/2012/february/fragestund.html#comment <3 ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0