My day...

Hejsan alla söta!,hur mår ni? själv mår jag bra! :)
Idag så har jag varit i haninge centrum med Johanna och Veronika!,fikade,mys!
Och Johanna köpte lite kläder och så!,sen så typ köpte jag present till min faster,middag där i kväll!
Myspys!,i kväll blir det Melodifestivalen med dom underbara!,sen mean girls!,myyyys! :)
Anyway.. vi ska typ gå till min faster och dom om typ en timme!,så ja.. :) Jag kan tyvvär inte säga vad vi köpte!
Man vet inte om hon kollar in den här?,nä.. men jag driver.. för dom är inslagna ;) HAHA..
Ahapp.. min dag ser ungefär ut så.. eran då?
Färgat håret brun!,om ni ser.. :) typ en vecka sen!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0