Pannkakor på G!

Hejsaaan!,sorry för dålig upptatering men jag har typ inte haft tid under skola,nationella prov i svenska och allt.
Visst!,jag kanske hinner men jag har inte varit på blogghumör.. heheh.. u know..
Iallafall så håller thecookiiemonsters på att göra pannkakor,mums!,hihii!.. :)
Sen drar jag väl på träning,Orkar inte på en fredag men det är chill hoppas jag,ska försöka snurra några dubblar!
I morgon blir det Bio med Linnea.B och Emma Och Johanna,roligt! hihi vi ska se en gång i phuket någon som
har sett den??,hoppas att den är bra!!! här har ni trailern!
Puss!

Kommentarer
Postat av: caroline

Jag coh lizasåg den och den va skit bra;)<33

2012-02-10 @ 19:47:06
URL: http://beutifal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0