random rubrik ;D

Hej! :) Idag har jag varit i skolan.. En helt vanlig dag! Slutade halv tre.. Sen gick jag hem och nu har jag ätit lite mellis! Eller jag håller på att äta! ;)
Imorgon ska jag vara med Linnea o Johanna! Ska bli jätte kul!<3
En tråkig sak är att jag inte kan följa med på bion på lördag..har tre jätte viktiga matcher! :( Och om vi vinner två av dom matcherna har vi match på söndagen också! vi får se hur det blir.. Men jag tror iaf att jag ska sova hos L&J om jag inte har jätte tidig match på söndagen! <3
aja nu ska jag göra annat.. Träning ikväll!
Älskar er så häääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär mycket! Obeskrivligt alltså ;)
puss

Kommentarer
Postat av: johanna,Veronika & linnea

awie,dsm <33 :)

2012-02-09 @ 15:56:46
URL: http://thecookiiemonsters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0