romme alpin!

helloo! Jag har inte bloggat, Eftersom jag har haft fullt upp ( bokstavligen. ) som tex ROOOMME! <3
Har verkligen haft jätte kul dag! Och fick spendera den med Cristina! Som vart jätte kul, Hade saknat henne!
Jag åkte med lite olika alltså alla åkte med alla typ! Jag åkte väl mest med Cristina! ^^
Ska såklart välja det nästa år igen :) Åkte röd grön blå.. Och så hände det en grej..
Kolla jag skulle åka ankliften med Cristina.. Och då så helt plötsligt ramlar jag och hon fortsätter åka! Och sen så ramlar hon också med flit och går ner till mig.. Och bredvid ankliften var den en svart backe, Så jag var tvungen att åka den! Sjukt läskigt! Så jag plogade hela vägen.. Men ungefär halv vägs så ramlade jag baklänges och åkte jätte fort ner med huvudet neråt! det var sååååå läskigt :( så klart så ska det hända klumpiga mig men sånt är livet..! Men nu ska jag fortsätta njuta av livet ;) HAHA men snart om en halv timme börjar top model sverige också! Förresten så gick jag inte på träningen idag för att jag var tvungen att plugga för att jag har prov!
Tumblr_lxjfuk1obo1qiaqpmo1_500_large
Tumblr_lxqjvkrxtu1qiaqpmo1_500_large
Tumblr_lykdcme6s91qiaqpmo1_500_large
Tumblr_lxxe99c8m91qiaqpmo1_500_large
<3

Kommentarer
Postat av: johanna,Veronika & linnea

jaha`? då kan man inte gråta o säga saker till dig? för du hatar det! /J :(

2012-02-07 @ 21:44:23
URL: http://thecookiiemonsters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0