Svar på frågestunden!

Monika om Frågestund!:
Gillar ni kakor!? :D
Svar: Ofcourse, we are the cookiiemonsters!!

jennifer om Frågestund!:
Vad för kaka är eran favorit`?
Vad skulle ni önska er om ni fick önska er vad som helst?

Svar: Hejsan! :) Våran favorit kaka är lätt denna...

Om vi fick önska oss vad som helst tillsammans så är det väl nog att våran blogg blev känd! :).

Casandra (ingen.) om Frågestund!:
Asså, jag har tusen frågor lixx, så jao.. :)

Linneah:
1.Nämn en person som du inte känner så bra irl men som är litäh snäll på facebbook eller såh?
2.när fyller du år?
3.Vilka bloggar följer duh?

Johanna: 
1.varför gör du alltih hjärta för din näsa? din näsa är ju fin????
2. vilka blogghar följehr du?
3.skostårlek? .. jag har lite randomiizzz frågor men aa..
4. allrabästa vän förutom veronica?

Veronica:
1.Vilka bloggar föhjler du?
2. vhäm är din allra bästavä för uthom linneah? tiiep som du alltid litar på o har roligt määh?
3.Gillar du fjårtiwsar :DDDDD

byebyeeeee
Svar:
Linnea:1. Jag vet inte riktigt :) förlåt för tråkigt svar men hahah!
2. Jag fyller den 20 december! :P
3. Jag följer inga speciella dagligen. Kollar min vänners osv.
Johanna: 1. Jag vet inte riktigt varför jag gör hjärta för min näsa, ihihih :P gillar den inte så mycket.
2.Jag fööööljer en massa på bloglovin just nu har jag 284 olästa inlägg! :D -.-
3.jag har 38 i sko strl. :P
4. Jag har många bästavänner men Jennifer,Nellie,Emma! :)
VeroniKa: 1. Jag följer juliahofsweden, kändisbloggarna o vänners! :)
2. min första är johanna&linnea, sen har jag många andra tex, paloma! :D <3
3. NEJ JAG HATA FJORTISAR!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Palomiiiis/duvan ya know (;

Hihi vill bara säga att virre glömde någon fråga och mina favokakor är också dem där! <33

2012-02-08 @ 20:29:21

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0