<3<3<3

Hej! :) Säger samma sak som johanna, Förlåt för att jag inte har bloggat nåt på senaste tiden- Men det ska förbättras! :)
Just nu sitter jag i min jump in, Som mamma precis har tvättat, Och så sitter jag och äter Brago kakor hihihi you know.. A real cookiiemonster! ;)
Har också precis varit vid ica med min brorsa,och det var då jag köpte kakorna!, Men jag köpte mer:
pucko, juice Och center ;)
HAHA ! :) Imorgon ska jag till husdjursmässan :) med Linnea,Johanna,doms mamma och säkert robban! :)
Ska bli jätte kul! Det man gör där tror jag är väl att man tittar på massor av olika djur och klappar dom! Och ser på utställningar osv! :) Ska också köpa lite leksaker/godis till min hund, eller tror det iaf! :) har med mig hundra kronor då,lääängtar! <3 :P
Nu ska jag logga ut och sen ska jag väl forts att se på simpsons och bara mysa..<3
Hittade denna söta människan på min mac<3
PUUUSS! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0