:D

Hejj alla! Förlåt för dålig uppdatering men har varit lite mkt denna vecka! <3 men det blir bättre nästa vecka tror jag ;)
idag är det fredagen den trettionde.. Det som har hänt mig är väl att jag har snubblat ungefär tre gånger i dag på isen! och i korridoren..! HAHAHAA<3
Idag har jag varit med paloma, det var jätte kul! :) vi åkte pulka i gropen i slutet av dagen, Fast det var jätte kallt! :(
men jag är iaf glad för snön! :D
Imorgon ska Linnea & Johanna sova här! :) ska bli jätte kul! <3
Vi ska äta pannkakor i think? ;)
hihihi det är ett stort PLUS att min låtsas pappa inte har värk längre..! för han har haft ganska mkt den senaste tiden! :(
nu ska jag checka lite bloggar, Men det kommer nog ett blogginlägg senare, PUUSS!<3
kanske med sirap? ;)
kanske med sylt och grädde? HAHA<3
puss!:P

Kommentarer
Postat av: jennifer

ELler så äter ni med båda två :Dmums

2012-01-13 @ 21:17:42
URL: http://jenniifersjo.blogg.se/
Postat av: johanna,Veronika & linnea

värk vart??? :(

2012-01-13 @ 22:52:07
URL: http://thecookiiemonsters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0