Drömmar

Oh hej i natt så har jag drömmt en massa, jag gillar inte att drömma! :(
Och  så minns jag mina drömmar jätte tydligt.. konstigt & läskigt.
Jag vakande typ mellan varje dröm o vart rädd!
första drömmen var att paulina, ni vet den känabloggerskan - paow.se
Jag satt av ngn skum andledning på ett cafee med henne?
Sen så springer det in flera rånare typ och börjar ta på paulina, hon skriker och allting.
JÄTTE skum dröm, o sen så vaknade jag och vart fett rädd. :(
Och jag har fobi,räddsla för att typ ''träffa'' på en mördare,inbrottstjuv, osv.
sen efter det så vaknar jag upp och sååå sommnar jag om och dååå...

andra min andra dröm var att min kompis Linnea.B typ var jätte nervös (vi var hemma hos henne) och hon skulle fråga sin mamma om en pinsamm sak. Sen så sa Linnea.B till sin mamma -jag behöver en rakhyvel för jag har jätte mycker hår på rumpan! :( sen började hon gråta? Guuud sån skum dröm?
sista drömmen var att jag tappade min mobil så den fick en spricka. Vaknade och låg kvar i sängen för trodde verkligen att det hade hänt på riktigt. Så var nervös över vad pappa skulle säga..
Är det bra att drömma eller inte?
Jag är lite rädd,dumma drömmar brukar aldrig drömma så mycket annars.


//johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0