Fattiga ridare ♥ ♥ ♥

Ja, Som rubriken säger så håller Johanna just nu och gör fattiga ridare, medans jag och Linnea är vid datorn..;)
JoLiVe+Fattiga ridare = 
Haha också så sjunger Johanna våran låt som vi har gjort, men det kommer nog en video sen som ni kommer få se! ;)
Haha, Ja.. Idag ska jag fortsätta vara med Linnea & Johanna, och jag tror att jag och Linnea ska gå till Siba en snabbis senare för att kolla på laptop till Linnea
Och sen så ska vi nog spela in videon, men först ska vi äta Fattiga riddare..Mums! ♥ :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: M I N A B R U N

ååååh jag älskar fattiga riddare! :D

2012-01-02 @ 16:05:47
URL: http://miinabrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0