God morgon sötn..

..God morgon sötnosar! för ett tag sen gick linnea & johanna här i från, Vi har iaf haft grymt kul! kollat på film och ja haft det chill!<3 Min hund började pipa när dom gick, sååå söt! <3 Fast dom e ju typ hans familj också haaha ;)
På onsdag ska jag vara med JoLiVe igen! roligt! :) och sen om två veckor ska jag sova över där och se på harry potter och om tre veckor ska dom sova över här och då ska vi se på mean girl 1 och mean girl 2! :)
Nu ska jag städa i rummet lite och sen ska jag göra annat! ;P bloggar nog senare! PUUSSS!
aww thats cute! <3

Kommentarer
Postat av: Bella Davis

Ne de kan jag förstå, :)

Hur har din helg varit då? kram :)

2012-01-15 @ 14:27:36
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0