Hej alla sötn..

..Hej alla sötnosar, allt bra? Idag vaknade jag hemma hos Linnea o Johanna runt cirk 9, Gick upp satt upp håret och så.. Sen gick jag!<3 Sen kom jag hem, åt lite frukost och gick till söderbymalm och hade match! Grymt duktiga var vi! 24-2 till oss! Sen gick jag hem ungefär direkt efter.. Och dushade och såå! :) Sen gick jag och mamma till Coop forum och handlade lite mat, Och där fick jag en liten hamburgare också haha! Sen så gick vi till öb och handlade ganska mycket saker, bland annat glas,hundpåsar,dushkräm,body butter osv!<3 Sen kom vi hem och nu sitter jag här! :)
Det här köpte mamma till mig.. :
Hårspray- 30 kr
Ansiktsmask- 12 kr
Body butter cocos - 29
Så det blir väl att ta ett bad sen antar jag? ;) om jag orkar alltså..;)
inte så mycket mer att säga..!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0