HIHIHI

Hello baabes! Har precis haft träning, sjukt kul! För alla ni som inte vet så spelar jag Handboll! <3
Har precis dushat och smörjt in mig i min cocos-bodylotion som luktar skiiiiit gott! ^^ Och så sitter jag i min ny tvättade jump in och dricker varm choklad..<3
På Lördag så ska jag kanske på bio med Linnea,Johanna och Emma! :) Ska bli sjukt kul om jag ska det! Men jag tror jag ska det HAHA! Men bestämmer med Linnea & Johanna på Onsdag! ^^
Och så ska Linnea & Johanna sova över hos mig! Ska bli skit kul! Fast på söndagen har jag match.. Så vi får väl gå upp tidigt? ;) Det är samling 9.45 tror jag! Men jag kommer gå halv 10 så vi får väl vakna nio? ..<3 :(
aja nu ska jag fortsätta myyysa och sen ska jag väl sova? Men inte på ett tag? Två timmar hehe!
puss!
Mustash och allt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0