Johanna 14 år! :D

Hejsaaan!,jag har precis gjort frukost till min underbara Johanna! <3 Hon fyller ju 14 år idag!,det visste ni väl?...eller? HAHA,anyway,hon fick fattigariddare,juice och liite yougurt,haha! (:
Iallafall så är det skola idag,så jag tror att jag ska börja fixa mig snart,men det kan jag göra snart<3,först måste
man ju blogga!?,eller?? :) jodå! <3 (: i allafall så är det väl vanlig dag i skolan idag,tror jag?,sen blir det att få
hem gäster,våra kusiner,tror ja?, hahah mycket jag inte vet idag! <3 men nu måste jag checka facebook!
Gjorde den lite snabbt,men puss och hej!

Kommentarer
Postat av: maja

Ja, må hon leva!

ja, må hon leva!

ja, må hon leva uti hundrade år!

javisst ska hon leva!

javisst ska hon leva!

javisst ska hon leva uti hundrade år!

och när hon har levat!

och när hon har levat!

och när hon har levat uti hundrade år!

ja, då ska hon leva!

ja, då ska hon leva!

ja, då ska hon leva uti hundrade år!



HURRA HURRA HURRA! :D



grattis!!! <3

2012-01-17 @ 10:09:59
URL: http://majalandstrom.blogg.se/
Postat av: Bella Davis

jo då jag har haft en toppen helg :)

Ne jag tror inte det går och fixa men du kan ju spara dina uppgifter så du bara behöver klicka så allt fylls i när du klickar i rutan! :) KRAM

2012-01-17 @ 13:29:48
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
Postat av: Maja :)

Grattis Jojjo !!! :D

2012-01-17 @ 19:15:26
URL: http://gulligavie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0