JoooLiiiiiVeeeee<3

Hej sötnosar! Idag har Jag varit i tråk skolan, sen kom Linnea&Johanna t mig efter skolan! Skit kul hade vi det! <3
vi bakade kladdkaka och så, fast johanna var tvungen att gå vid tre nåt sånt, för att hon hade småtjejernas träning! :(
efter det så var jag och Linnea kvar hos mig en stund, sen kom vi på att vi skulle möta johanna hemma hos henne eftersom hon gick vid halv fem! , men sen kom vi två minuter försenat så vi hann inte :/
och ja! :) På lördag har jag match och då ska oxå Linnea & Johanna sova över hos mig! :) Ska bli jätte kul!
Vi ska hyra film och köpa godis! :P <3
hihihihihi får se vad vi väljer för film!, Men vi kommer förmodligen att blogga eftersom vi geekar framför datorn typ hela kvällen ? HAHAHA<3
haha sen får vi se vad som händer på söndagen.. Men förmodligen linnea & johanna! ;)
På lördag vet jag inte riktigt tiderna för matchen, men får nog veta imorgon eftersom det är träning då! :)
juste, Har bestämt mig.. Jag ska köpa en samsung tab! :D Det är en en samsung platta som är ganska så stor, men ska använda den som mobil eftersom den har mobilfunktioner! Men jag ska ta den minsta av dom.. så då är den inte JÄTTE stor skillnad med dom som finns!
here it iiis!<33
typ tre månader sen? <3
puuuss :*

Kommentarer
Postat av: johanna,Veronika & linnea

2 minuter? vaddå skulle ni bara se mig i en sekund eller? trodde vi skulle vara typ 30 minuter iallfall?

2012-01-12 @ 23:30:21
URL: http://thecookiiemonsters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0