Kärleksmums,två matcher!<3

Hejsan sötnosar! idag har jag haft två grymma matcher, den första vann vi och den andra förlorade vi med en boll!
Matchen var i ekerö så vi åkte ganska långt i bilen, jag åkte bil med simone ( simonef.blogg.se ) och elizabeth!<3
Efter det kom jag hem, dushade och chillaaaaaaaaaaade ;) och så lärde jag mamma hur man spelar wordfued! :) hahahah så hon spelar det heeela dagarna.. Har också bakat kärleksmums! sjukt gott! fast det blev liiiite failat för jag bakade och bakade och sen så var jag tvungen att ta bort kanterna och blabla.. men det blev bra till slut hiih! :)
nu ska jag väl göra annat, ingen aning om vad..
mums!<3

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Gud så härligt att höra :D me like! Kram

2012-01-22 @ 00:07:40
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0