Min dag!

Hej!, Min dag har väl ungefär sett ut så här..?<3
Vaknade, fixade mig borsta tänderna osv.. Ready for the schoool!
lektion,pingis,lektion,pingis lunch HAHAHA<3
slutade skolan(14.30..)
paloma kom till mig och vi var här en stund! :)
vi gick ut och åkte pulka i gropen kom tbax ;)
gick ut med hunden och..
nu sitter jag hääär! :)
hihihih colesh dag:D Sitter här redooog för träningen.. väntar på tiden ;) haha ska fortsätta vara inne på datorn och sen ska jag gå på träning som jag redan har skrivit haah! tänkte köra veckans schema!<3
måndag -
tisdag- Varit med paloma :)
onsdag- Ska vara med Linnea! :) ( får se om jag hinner träffa jojjiii hihi!)
torsdag- träning skola ;)
fredag- Kanske på bio med paloma! inte sova över men bio iaf,MYYS<3
lördag- sova över hos linnea o johanna! :) <3
söndag- match!^^
kram skumbanan snart blire träning<3

Kommentarer
Postat av: jennifer

Hhahaa antingen har du blödigt för mkt näsblod eller så är det din data som det är fel på för min header står still hela tiden :D

2012-01-24 @ 21:23:51
URL: http://jenniifersjo.blogg.se/
Postat av: PESSYS

sv: åh tack vad glad jag blir!!! :D HM lätt! Haha :D Älskar den butiken för de har allt. Självdå?

2012-01-24 @ 21:41:06
URL: http://pessys.blogg.se/
Postat av: elin

Jättefin blogg!

Allt bra med dig? :)

kram! :)

2012-01-25 @ 17:34:37
URL: http://flicknamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du ?
Kommer du tillbaks?

E-postadress/MSN: (vi ser endast)

URL/Bloggadress:

Vad ville du ?

Trackback
RSS 2.0